(Team)manager webcare/klantenteam | Customer Experience | Procesoptimalisatie| People manager| 32 uur | Den Haag e.o.

Photo: Per Olesen- Flickr

Photo: Per Olesen- Flickr

Deze topper van een Klantcollega is een leergierige en bevlogen professional op het gebied van klantcontact en klantbeleving. Zijn pragmatische houding helpt hem om continu (digitale) procesoptimalisaties door te voeren waarbij de klant voor hem altijd het vertrek- en eindpunt is in de beslissingen die hij neemt. Met zijn empathische en resultaatgerichte leiderschapsstijl is hij gedreven om zijn collega’s te faciliteren om de beste versie van zichzelf te tonen. Dit leidt tot enorme betrokkenheid, plezier én klantenthousiasme. Door gestructureerd te werk te gaan en focus aan te brengen is hij samen met zijn collega’s in staat om de strategie te vertalen naar werkbare processen en systemen die de klant helpen in zijn of haar behoeften te voorzien.

Ervaring die hij meebrengt:

✶ Implementatie CRM-, kennismanagement- en social media monitoring systemen

✶ Chatbots, conversational content en webcare

✶ Ontwikkelen en optimaliseren customer journeys

✶ Aansturing (webcare)teams 

Benieuwd naar de werkwijze van Klantcollega’s? Klik hier voor meer info.

Wil je in contact komen met deze Klantcollega? Neem dan via onderstaand formulier contact met ons op.

Naam *
Naam